رئیس پلیس راه استان ایلام به رانندگان پرخطری که امنیت و آرامش در جاده را برای شهروندان با انجام حرکات حادثه ساز بر هم می‌زنند هشدار داد.

هشدار پلیس به رانندگان پرخطر در جاده‌های استان ایلام

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ گفت: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی یک مسئولیت اجتماعی است چرا که زندگی تعدادی از همشهریانمان و همچنین خانواده و اطرافیانشان با رفتار پرخطر رانندگی هرکدام از ما ممکن است در معرض خطری جدی قرار گیرد و تبعات آن در سطوح و اقشار مختلف جامعه نمود پیدا خواهد کرد.

او افزود: بهتر است با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، مسئولیت اجتماعی خود را به درستی انجام دهیم.

رئیس پلیس راه استان ایلام اظهار کرد: ماموران این پلیس به طور جدی و قاطعانه با رانندگان خاطی که نظم عمومی و آرامش جاده را برهم می‌زنند بر خورد کرده و اجازه نخواهند داد افراد هنجارشکن، امنیت و آرامش شهروندان را به خطر بیندازند.

او ادامه داد: ماموران موظف هستند با مشاهده رانندگان پرخطری که مرتکب تخلفات حادثه ساز و پر خطر می‌شوند، علاوه بر اعمال قانون، خودرو را متوقف و روانه پارکینگ کنند.

همتی زاده اظهار کرد: رانندگان پرخطری که خودرو‌های آن‌ها توسط پلیس توقیف می‌شود پس گذراندن دوره آموزشی توسط پلیس راه استان نسبت به رفع توقیف خودرو آنان اقدام می‌شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.