معاون اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: سهمیه سقف فردی تسهیلات طرح‌های باقی مانده مسکن مهر که فروش اقساطی نشده اند تا سقف ۴۵۰ میلیون ریال افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، رافع ناصری فر معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی قزوین با اشاره به افزایش سقف تسهیلات ساخت مسکن مهر تا ۴۵۰ میلیون ریال افزود: این افزایش تسهیلات مربوط به شهر‌های با جمعیت بیش از ۲۵ هزار نفر برای مجریان مسکن مهر اعم از تعاونی‌ها و قرارداد‌های سه جانبه است و متقاضیان برای دریافت، زودتر اقدام کنند.

رافع ناصری فر گفت: این افزایش تسهیلات به متقاضیان این امکان را می‌دهد که تسهیلات را به صورت یکجا افزایش بدهند و تعاونی‌ها می‌توانند از فرصتی که پیش آمده برای بهره مندی از تسهیلات اقدام کنند.

او افزود: سهمیه افزایش سقف تسهیلات پروژه‌های باقی مانده مسکن مهر که فروش اقساطی نشده اند، بدون درخواست شرکت‌ها و با ارسال معرفی نامه از طرف اداره کل راه و شهرسازی، به شعب بانک صادر شده و متقاضیان می‌توانند برای دریافت تسهیلات و تشکیل پرونده به شعب بانک مسکن مراجعه و در صورت عدم تمایل، به اداره کل راه و شهرسازی مراجعه و انصراف خود را اعلام کنند.

ناصری فر اضافه کرد: اقدام به موقع در تشکیل پرونده، مراجعه به بانک و ارائه اسناد و مدارک مورد نیاز و در نهایت مراجعه به دفترخانه برای انعقاد قرارداد متمم مربوطه بر عهده متقاضیان اعم از تعاونی‌ها و یا سازندگان مسکن مهر مشمول استفاده از این امکان خواهد بود.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان قزوین گفت: لازم است متقاضیان برای ثبت درخواست خود اقدام نمایند و در صورت تکمیل ظرفیت و عدم امکان بهره مندی از افزایش تسهیلات، هیچگونه اعتراضی بررسی نخواهد شد.
انتهای پیام/.
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار