بسیج یک نهاد فرهنگ ساز است

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه بسیج یک نهاد فرهنگ ساز است گفت: بسیج خدمات مختلفی به کشور ارائه کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم شامگاه دوشنبه در جمع فرماندهان بسیج سپاه شهرستان تبریز گفت: بسیج در کنار تمام مأموریت‌های جهادی و شبه نظامی خود یک نهاد فرهنگ ساز است.

او با اشاره به اینکه فرهنگ بسیج با محوریت ارزش‌های دینی و انقلابی در تحولات نظام اسلامی نقش آفرینی کرده است،گفت: بسیج طی ۴۰ سال گذشته همواره در روز‌های دشوار و سخت بسیار کارساز و چاره ساز بوده است.

آل هاشم با بیان اینکه فرهنگ بسیج باید الگویی برای رشد فکری و اعتقادی نسل جدید باشد افزود: در فتنه سال ۷۸ بسیج حافظ امنیت کشور شد و در فتنه ۸۸ نیز بسیج آرامش و امنیت را در کشور برقرار و در حوادث اخیر نیز در حفظ امنیت نقش بزرگی ایفا کرد.

او بر ضرورت حفظ ارتباط با مساجد تاکید داشت و گفت: بسیج فرزند مسجد است که باید ارتباط خود را با مسجد را حفظ کند.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه بسیج تفکری است که به دلیل اهمیت بالایش همه اقشار جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان برای آماده‌سازی و رشد تفکر عاشورایی و ادامه حرکت انقلابی باید در آن حضور داشته باشند،افزود: فرهنگ بسیج نه تنها در جمهوری اسلامی ایران، بلکه در همه جای منطقه و جهان سایه گسترده است که این افتخاری برای نظام ما به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.