استاندار خراسان رضوی گفت: مکتب رفتاری و اخلاقی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را در همه‌جا تشریح، تبیین و ترویج کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر و روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که در مجتمع آیه‌ها برگزار شد، گفت: ما همه سرباز شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستیم و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند این برادر بزرگوار یک مکتب تمام عیار بود.

او با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ادامه داد: شخصیت این سردار بزرگ جبهه مقاومت به گونه‌ای بود که همه مردم ایران و آزادی‌خواهان جهان، ایشان را دوست داشتند و مهر آن شهید والامقام به دل همه مردم مستضعف و مظلومان دنیا نشسته است.

استاندار خراسان رضوی گفت: امروز همه ما وظیفه داریم که مکتب رفتاری و اخلاقی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را در همه جا تبیین و ترویج کنیم؛ ایشان در حالی که یک شخصیت نظامی بودند، یک سیاستمدار و مجاهد واقعی هم محسوب می‌شدند.

رزم حسینی با اشاره به اینکه بیش از ۴۰ سال پوتین مجاهدت از پای این شهید بزرگوار خارج نشد، افزود: در بین فرماندهان عالی‌رتبه نظامی کشور و جهان قطعا چنین مجاهدی وجود ندارد که در دفاع مقدس حضور داشته باشد و بعد از جنگ هم به مجاهدت بپردازد.

او تصریح کرد: سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شخصیتی بود که تمام فرامین مقام معظم رهبری را در ماموریت‌هایش به شایستگی انجام می‌داد.

استاندار خراسان رضوی گفت: در فرهنگ شهید سلیمانی ریاکاری وجود نداشت، ایشان در عین حال که صلابت نظامی داشتند، اما بسیار با عاطفه بودند.

 رزم حسینی مسئولیت پذیری را دیگر ویژگی برجسته سردار بزرگ جبهه مقاومت بیان کرد و افزود: این شهید بزرگوار اگر به کسی مسئولیتی می‌سپرد، تا آخرین لحظه هم از او حمایت می‌کرد.

انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.