مدیر شبکه بهداشت و درمان فریمان گفت: عمل پیوند تاندون‌های دست جوان ۲۷ ساله در بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان با موفقیت انجام شد.

عمل جراحی ترمیم تاندون‌های دست در بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد علی پاینده مدیر شبکه بهداشت و درمان فریمان گفت: عمل پیوند تاندون‌های دست جوان ۲۷ ساله در بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان توسط متخصص و جراح ارتوپدی  محمد مجیب محسنی با موفقیت انجام شد.
 
او ادامه داد: طی یک ماه و نیم قبل و از زمان حضور متخصص ارتوپدی در فریمان بیش از ۹۰۰ بیمار توسط ایشان ویزیت و ۱۰۰ عمل جراحی ارتوپدی انجام شده است، این امر باعث افزایش رضایت مندی و همچنین کاهش مراجعه بیماران به شهر‌های بزرگ تر شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان فریمان گفت: این بیمار که در اثر سانحه، دچار بریدگی شدید در ناحیه مچ دست چپ شده بود، پس از انجام اقدامات اولیه، تحت عمل جراحی قرار گرفت.
 
پاینده با اشاره به اینکه در اثر شدت حادثه، کلیه تاندون‌های فلکسور اعصاب و عروق دست این جوان قطع شده بود، افزود: تاندون‌ها، عروق و اعصاب دست بیمار در زمان انجام این عمل که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید با موفقیت پیوند شد و بیمار پس از دو روز بستری در بخش مردان با حال عمومی خوب از بیمارستان مرخص شد.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.