همزمان با ایام الله دهه فجر ۹ طرح عمرانی، صنعتی و خدماتی با اعتباری افزون بر ۳۰۰ میلیارد ریال در کاشان افتتاح و کلنگ احداث ۲ طرح آموزشی و صنعتی نیز به زمین زده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی‌اکبر مرتضایی فرماندار ویژه کاشان در آئین بهره‌برداری از ۹ طرح عمرانی، آموزشی و خدماتی گفت: مدرسه خیرساز کاشانی، ساختمان نظام مهندسی، واحد بسته‌بندی گلاب و عرقیات گیاهی، سنگ فرش معابر شهری، کانال هدایت آب‌های سطحی، طرح ساماندهی بلوار ورودی و راه‌اندازی بخش نخست مجتمع خدماتی و گردشگری روستای آب‌شیرین از جمله طرح‌هایی بود که افتتاح و به بهره برداری رسید.

علی‌اکبر مرتضایی با اشاره به اینکه این طرح‌ها در کاشان و روستا‌های خنب و دره، بالا عباس آباد و آب شیرین اجرا شده افزود: با راه اندازی این طرح ها، زمینه اشتغال ۵۰ نفر فراهم شده است.

حسین مقنی رئیس اداره آموزش و پرورش کاشان نیز در مراسم بهره برداری از مدرسه دکتر ارشادی افزود: امسال ۱۱ مدرسه با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریالی خیران کاشانی ساخته شده است.
در آئینی ساخت یک واحد صنعتی و بسته‌بندی مواد غذایی و خشکبار و یک واحد تولید شیر و لبنیات با اعتباری افزون بر ۳۵ میلیارد ریال و سالن فنی تخصصی اتو مکانیک هنرستان استاد تمنایی نیز آغاز شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار