معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در قالب اجرای طرح ماندگار، ۱۴۴ واحد خونی توسط داوطلبان هلال احمر استان به نیازمندان اهدا شد.

بخشی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، از اجرای طرح ماندگار به مناسبت دهه فجر در شهرستان های  قاین، نهبندان و زیرکوه خبر داد و گفت: در قالب اجرای این طرح ۲۰۴ نفر برای شرکت در این امر خداپسندانه مراجعه داشته اند.

او بیان اینکه از این تعداد ۱۴۴ نفر موفق به اهدای خون شده اند، افزود: ۴۲ واحد خونی توسط داوطلبان در شهرستان قاین، ۵۵ واحد خونی در شهرستان نهبندان و ۴۷ واحد خونی هم در شهرستان زیرکوه اهدا شده است.

بخشی نیاز به خون را نیازی همیشگی دانست واظهار کرد: داوطلبان جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در طول سال به مناسبت‌های مختلف در قالب طرح حمایت ماندگار با اهدای خون خود، به نیازمندان خونی استان کمک می‌کنند.

او با ابراز خرسندی از شرکت شهرستان‌های خراسان جنوبی  در اجرای طرح‌های هلال احمر بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه در شهر‌های استان هزار و ۷۲ واحد خون توسط اعضای داوطلب هلال احمر اهدا شده است.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.