مردم شهرها و مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، جشن چهل و یکمین سال انقلاب را آغاز کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،  امروز در چهل و یکمین سال از پیروزی غرور آفرین جمهوری اسلامی ایران همه آمده اند تا حماسه دیگر رقم بخورد.

حضور با شکوه مردم کهگیلویه و بویراحمد در این حماسه بزرگ نشان از اوج ولایت مداری مردم این استان و وحدت و همبستگی برای پاسخ گویی به یاوه گویی‌های استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار را به نمایش خواهد گذاشت.

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در کهگیلویه وبویراحمد باحضور خیل عظیم دوستداران انقلاب و نظام از آحاد مردم شامل زن و مرد، پیر و جوان، دانش آموز و دانشجو، عشایر غیور و دیگر قشر‌ها با شکوه خاصی آغاز شده است.

حضور شیر زنان و دلاور مردان عشایری با لباس‌های محلی و تفنگ برنو بر دوش و دانش آموزان و کودکان با صورت‌های منقش به پرچم خوش رنگ ایران جلوه ویژه‌ای به این راهپیمایی باشکوه داده است.

قشر‌های مختلف مردم، مسئولان، خانواده‌های شهدا و ایثارگران با اتحاد و همبستگی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حضور یافتند تا بار دیگر هیمنه پوشالی استکبار را به لرزه درآورند و اعلام کنند همواره پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب هستند.

همه و همه آمده اند تا نشان دهند که مردم هنوز پایبند به این انقلاب بوده و به عشق پیر خمین و رهبر آزاده خود همیشه جانفشانی خواهند کرد.

در سوی دیگر این حماسه ماندگار راهپیمایان با در دست داشتن بنر‌هایی با مضمون «لبیک یا خامنه‌ای»، «مطیع امر رهبریم»، «ذلت نمی‌پذیریم» و پرچم ایران و سردادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مطیع امر رهبریم» و پوستر‌های منقش به تمثال سپهبد شهیدسردار قاسم سلیمانی وارد مسیر راهپیمایی شدند.

این راهپیمایی در یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد از میدان هفتم تیر به سمت خیابان طالقانی و خیابان جمهوری ادامه دارد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.