شهردار تبریز با قدردانی از مردم قهرمان و همیشه در صحنه تبریزگفت: به جرأت می‌توان گفت آئین راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد.

قدردانی شهردار تبریز از حماسه حضور مردم انقلابیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، شهین باهر شهردار تبریز در جمع کارکنان شهرداری تبریز گفت: حضور پر شور و چشمگیر مردم شریف تبریز در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال یکی از نشانه‌های آغاز شکوهمند گام دوم انقلاب است.

شهین باهر گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر آغاز گام دوم انقلاب مصادف با چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، ۲۲ بهمن نشانه‌های این رویداد بزرگ در سطح کشور مشخص بود.

او با قدردانی از مردم قهرمان و همیشه در صحنه تبریزگفت: به جرأت می‌توان گفت آئین راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فضاسازی‌های صورت گرفته جهت برپایی مراسم ۲۲ بهمن امسال، افزود: امسال نیز همچون سالیان گذشته فضاسازی‌های مناسبی توسط اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز صورت گرفته بود که این اقدامات شب ۲۱ بهمن در دمای منفی ۱۴ درجه و شرایطی دشوار انجام یافت.

شهین باهرافزود: روز گذشته نیز علی رغم شرایط جوی خاص و در حالی که از شب گذشته تا صبح عوامل خدماتی مجموعه شهرداری مشغول مسیرگشایی بوده‌اند و حتی تا زمان آغاز مراسم راهپیمایی نیز شاهد بارش برف بودیم، همچنان مردم پای کار بودند و فوج فوج در این مراسم حضور یافتند.

او در پایان ضمن قدردانی از حضور خانواده بزرگ شهرداری تبریز در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، گفت: کارکنان شهرداری همواره در خدمات رسانی و حضور در مراسم‌های ملی و مذهبی حضور چشمگیری داشته‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صمد.ج.ب ازتبریز
۱۳:۲۵ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
دنبال پاکسازی وضعیت آشفته خیابانها و معابر فرعی باش.که رفت وآمد مردم با مشکل روبرو شده است