فرمانده انتظامی شهربابک گفت: برخورد یک دستگاه پژو پارس با موتورسیکلت، جان راکب موتور سیکلت را گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ محسن صیفوری، فرمانده انتظامی شهرستان شهربابک گفت: یک فقره تصادف واقع در پارک صنعت به مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ اعلام شد که بلافاصله واحد گشت خودرویی برای بررسی موضوع به محل مراجعه کردند.

او افزود: در بررسی به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه سواری پژو پارس با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرده که در این حادثه راکب موتورسیکلت شدیداً مجروح و به بیمارستان اعزام شده، اما به علت شدت جراحات در بیمارستان فوت شد.

سرهنگ صیفوری از موتورسیکلت سواران خواست همواره با سرعت مطمئنه تردد و حتماً از کلاه ایمنی استفاده کنند.

کشف ۲۵۵ کیلوگرم تریاک درعملیات پلیس کهنوج

 فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۲۵۵ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کهنوج خبر داد.

 سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان کهنوج با انجام کار اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای عبور یک محموله موادمخدر از طریق محور"رودبار جنوب-کهنوج" به دیگر نقاط استان و سپس کشور مطلع شدند.

او افزود: در این رابطه ماموران با استقرار در یکی از نقاط این محور یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و آن را طی یک عملیات ضربتی قبل از اینکه فرصت فرار پیدا کند، متوقف کردند.

سردار ناظری بیان داشت: در بازرسی از این خودرو ۲۵۵ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک کشف و در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر و پس از بازجویی و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به ایام پایانی سال تصریح کرد: در این بازه زمانی با تلاش مضاعف در راستای دستگیری متهمان تحت تعقیب و انهدام باند‌های قاچاق موادمخدر اجرای ماموریت خواهیم کرد که بحمدالله تا کنون نیز نتایج خوبی حاصل شده است.

کشف ۱۱ کیلوگرم هروئین در نرماشیر

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر از کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم هروئین در ۲ عملیات پلیسی در ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرگرد اسحاق دریجانی گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی ضمن استقرار در ایستگاه بازرسی موقت محور اصلی شهرستان به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک و آن را جهت بازرسی به پارکینگ منتقل کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۸ کیلو و ۳۲۰ گرم هروئین که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در قسمت‌هایی از خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

سرهنگ دریجانی ضمن تقدیر از جدیت و پشتکار ماموران مبارزه با مواد مخدر در تشریح عملیات دوم بیان داشت: ماموران مستقر در ایست و بازرسی در ادامه بازرسی خودرو‌های عبوری به یک دستگاه پراید مشکوک و در بازرسی از آن مقدار ۳ کیلو و ۱۵۰ گرم هروئین که به صورت بسیار ماهرانه در خودرو جاساز شده بود را کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر با بیان اینکه در این دو عملیات در مجموع ۱۱ کیلو و ۴۷۰ گرم هروئین کشف، ۲ خودرو توقیف و ۳ قاچاقچی نیز دستگیر شدند، تصریح کرد: پلیس همواره برای حفظ و سلامت شهروندان قدم بر می‌دارد و مبارزه جدی با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با جدیت دنبال می‌شود.

۲ سارق زن کابل برق فشار قوی در حین سرقت دستگیر شدند

 فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری ۲ سارق زن سیم و کابل برق فشار قوی در حین سرقت در عملیات ماموران انتظامی کلانتری ۱۵ شهر کرمان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا فداء گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۵ در حین گشت زنی‌های هدفمند و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی، ۲ نفر زن که در حال قطع کردن کابل برق بودند را مشاهده و آن‌ها را به همراه ۵۰ متر کابل برق دستگیر و برای تحقیقات بیشتر آن‌ها را به کلانتری منتقل کردند.

او افزود: متهمان در رویارویی با شواهد و مدارک موجود چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند و به ۵ فقره سرقت کابل برق فشار قوی در شهر کرمان اعتراف کردند.

او با اشاره به کشف ۲۰۰ متر کابل برق فشار قوی از مخفیگاه این سارقان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان اظهار داشت: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقای احساس امنیت شهروندان تلاش می‌کند و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

کشف ۲ هزارو ۲۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق از دو خودروی سواری

رئیس کلانتری ۳۳ کاظم آباد از کشف ۲ هزار و ۲۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق از دو خودروی سواری و دستگیری ۴ متهم در این رابطه خبر داد.

ستوان یکم مطهری با اشاره به تشدید گشت‌های انتظامی در ایام پایانی سال و انتخابات گفت: حمل سوخت از طریق خودرو‌های سواری و وانت یک عمل بسیار خطرناک است که زندگی عاملان قاچاق سوخت و دیگر رانندگان را تهدید می‌کند از این رو پلیس با جدیت با این موارد برخورد خواهد داشت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار