معاون فرهنگی، هنری، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ازفراخوان ملی اولین جشنواره نقاشی و مجسمه سازی در استان اصفهان خبر داد.

علیرضا روحانی معاون فرهنگی، هنری،سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،افزود:  جشنواره نقاشی و مجسمه سازی ویژه کودکان ۴ تا ۱۲ سال با موضوع اصفهان و مجسمه برگزار می‌شود.

علیرضا روحانی  افزود: اصفهان به عنوان شهر دوستدار کودک از طرف یونیسف انتخاب شده و به همین جهت هم در سال جاری و هم در سال آینده فعالیت هایی  طراحی و  اجرایی شده.
او ادامه داد: جشنواره نقاشی و مجسمه سازی کمانک که مخاطبین آن کودکان بین 4 تا 12 سال هستند تمرکز بر روی خلاقیت کودکان و بخشی از نوجوانان است که به  استعداد یابی در این طرح توجه ویژه دارد و براساس سند شهروندی  رویکرد  این جشنواره  ایجاد حس تعلق شهری در نسل کودک و نوجوان هست وبا توجه به اینکه  این جشنواره ویژه اصفهان است ، کودکان و نوجوانان ارتباطی خوبی با محیط زیستی خود و شهر خود  برقرار می کنند و در ادامه  ایجاد مسئولیت پذیری و مشارکت پذیری می باشد که در طراحی ملی جشنواره کمانک در نظر گرفته شده است.

روحانی افزود:تا بحال از 12 استان آثار ارسال شده و علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا 15 اسفند ماه به آدرس بوستان ملت، حدفاصل سی و سه پل و پل آذر ، داخل پارک ، جنب باغ نور ارسال کنند.

او در ادامه گفت: علاقه‌مندان به این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ اسفند ماه به آدرس بوستان ملت، حد فاصل سی و سه پل، پل آذر، داخل پارک، جنب باغ نور در استان اصفهان ارسال کنند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار