در بسته حوادث ۱۶ اسفند بخوانید؛

پلیس دستان سارقان مسلح در ماهشهر را بست/قهوه خانه‌های متخلف پلمب شدند

مهم‌ترین حوادث امروز، جمعه ۱۶ اسفند ماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز جمعه ۱۶ اسفند ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

دستگیری سارقان مسلح در ماهشهر

سردار حیدر عباس زاده فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان گفت: درپی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه و بعنف جاده‌ای در شهرستان ماهشهر و شهرستان‌های همجوار، موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی ماهشهر قرار گرفت.

او افزود: مأموران کلانتری ۱۳ با اقدامات اطلاعاتی ۲ نفر سارق مسلح که در اغتشاشات آبان ماه هم نقش بسزایی داشتند را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سردار عباس زاده با بیان اینکه در تحقیقات بعمل آمده متهمان تاکنون به ۵ فقره سرقت مسلحانه و بعنف در محور‌های مواصلاتی، از جمله آزاد راه و جاده پایانه باربری معترف شدند، اظهار داشت: مقادیری اموال مسروقه شامل؛ ۲ دستگاه لباسشویی و تعدادی لوازم داخل خودرو، یک دستگاه خودرو پژو پلاک مخدوش، ۲ قبضه اسلحه کلاش و کلت کمری بکار رفته در سرقت از محل اختفاء سارقان کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان در پایان بیان کرد: صحنه‌های سرقت با حضور مالباختگان و متهمان بازسازی شد و پس از تشکیل پرونده هر ۲ سارق تحویل مرجع قضائی شدند.

۳۱ باب قهوه خانه در مسجدسلیمان پلمب شد

سرهنگ علی حسینی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان گفت: طرح تشدید اقدامات کنترلی، نظارتی و جلوگیری از عرضه و استعمال قلیان در واحد‌های صنفی (رستوران داران و قهوه خانه‌های سنتی) در سطح شهر، به منظور جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در دستور کار عوامل پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

او اظهار داشت: طی هماهنگی با مرجع قضائی و شبکه بهداشت تعداد ۳۱ باب قهوه خانه پلمب و با عرضه کنندگان سیار قلیان در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها برخورد شد.

سرهنگ حسینی با اشاره به اینکه کسب رضایتمندی مردم و افزایش احساس امنیت در سطح شهرستان اولویت‌های پلیس است تصریح کرد: طرح پلمب واحد‌های صنفی متخلف به صورت جدی در دستور کار پلیس است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.