فرماندار دلگان گفت: ضدعفونی اماکن عمومی، معابر و ادارات این شهرستان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به طور روزانه با همکاری سپاه و ارتش انجام می‌شود.

ضدعفونی دلگان با همکاری سپاه و ارتش انجام می‌شودمجتبی شجاعی فرماندار دلگان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: خوشبختانه با اقدامات پیشگیرانه و کار‌های فرهنگی تاکنون هیچ مورد مثبت ابتلا به ویروس کرونا در دلگان ثبت نشده و راهکار‌های پیشگیرانه از ابتلا به این ویروس به درستی در حال انجام است.

او با بیان اینکه پلیس فتا به دقت فضای مجازی را رصد می‌کند افزود: شایسته است مردم دلگان اخبار موثق در حوزه سلامت را از اخبار منتشر شده توسط رسانه‌های معتبر و شبکه بهداشت و درمان این منطقه دنبال کنند.

فرماندار دلگان در خصوص اقدامات پیشگیرانه با ویروس کرونا گفت: نشستی صبح امروز در ستاد مدیریت بحران شهرستان برگزار و مصوباتی در حوزه پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا اتخاذ شد.

او بیان کرد: از جمله مصوبات این نشست تعطیلی بخشی از اصناف شهر چگردک بخش جلگه چاه هاشم شامل اغذیه فروشی‌ها، رستوران‌ها، آرایشگاه‌های مردانه و زنانه، واحد‌های صنفی لوازم آرایشی بهداشتی، لوازم خانگی، خیاطی، کیف و کفش، پوشاک، طلافروشان، موبایل فروشان و سمساری‌ها بوده است.

شجاعی اظهار داشت: با توجه به خطر اجتماعات انسانی در شیوع ویروس کرونا برای حفظ سلامت جامعه از برگزاری مراسم و جشن عروسی تا اطلاع بعدی جلوگیری می‌شود.

او افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در اکثر نقاط کشور برای جلوگیری از شیوع این ویروس در منطقه تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها بجز کامیون‌های حامل موادغذایی و فاسد شدنی، سوخت و ماشین‌های یخچال دار از امروز تا اطلاع بعدی ممنوع است.

فرماندار دلگان ادامه داد: با هماهنگی ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان و شهرستان در کنار شهرداری گلمورتی و شبکه بهداشت و درمان، ارتش و سپاه نیز با کمک تجهیزات خاص و همچنین بسیجیان و نیرو‌های مردمی کار خدمت رسانی به مردم و ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی را بر عهده خواهند داشت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار