عباسی در تشریح نشست هیئت رئیسه مجلس مطرح کرد؛

برگزاری دیجیتالی جلسات علنی با ادامه بیماری کرونا

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس گفت: جلسات علنی مجلس در صورت ادامه بیماری کرونا به صورت دیجیتالی برگزار می‌شود.

برگزاری دیجیتالی جلسات علنی با ادامه بیماری کرونابه گزارش  حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان٬  به نقل از صدا و سیما؛ اسدالله عباسی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست امروز (شنبه) هیئت رئیسه مجلس که با حضور آقای لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، تصمیم گرفته شد که در صورت ادامه روند وجود ویروس کرونا در کشور و مخالفت ستاد ملی مبارزه با کرونا برای تشکیل جلسات علنی، از این پس جلسات علنی مجلس به صورت دیجیتالی دوسویه برگزار خواهد شد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس افزود: مقدمات این کار با همکاری بخش فناوری مجلس و وزارت ارتباطات فراهم شده و در این هفته فعالیت‌های آزمایشی آن انجام خواهد شد.

 عباسی  درخصوص وضعیت بودجه سال آینده کل کشور گفت: عصر امروز شورای نگهبان ایرادات خود را درخصوص بودجه به مجلس ارسال می‌کند و کمیسیون تلفیق فردا و پس فردا برای بررسی این ایرادات تشکیل جلسه خواهد داد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین درخصوص آمار نمایندگان مبتلا شده به ویروس کرونا گفت: تعداد ۲۵ نفر از نمایندگان این دوره به ویروس کرونا مبتلا شده بودند که بهبود یافتند و دو تن از منتخبین دوره یازدهم هم متاسفانه بر اثر ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار