مسئول کمیته نظارت مسابقات هیات فوتبال استان اردبیل گفت: نظارت جدی و همه جانبه‌ای بر برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال در استان اردبیل وجود دارد.

نصرت خاکپور، مسئول کمیته نظارت مسابقات هیات فوتبال استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،گفت: نظارت همه جانبه‌ای بر برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال استان وجود داشته و برگزاری منظم و به دور از حاشیه این مسابقات مبنای کار است.

او افزود: برگزاری منظم و به دور از حاشیه مسابقات فوتبال و فوتسال استان اردبیل مبنای کار است و در این راستا نظارت همه جانبه‌ای بر روند برگزاری مسابقات وجود دارد.

مسئول کمیته نظارت مسابقات هیات فوتبال استان اردبیل از برگزاری ۲۲ بازی مرحله اول دسته سه کشور و بازی‌های پایه، نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید‌های کشور طی امسال در اردبیل خبرداد و افزود: مسابقات تیم قوتبال شهرداری اردبیل در لیگ دسته سه کشور نیز در حال برگزاری است.

خاکپور بیان کرد: ۱۳ بازی لیگ دسته یک استان اردبیل نیز امسال برگزار شده و ۶ بازی جام حذفی نیز برگزار شده که فینال این مسابقات در آینده برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: ۵۲ بازی نیز امسال در رده‌های پایه استان اردبیل برگزار شده و ۹ بازی فوتسال امید‌های کشور نیز در اردبیل برگزار شده است.

مسئول کمیته نظارت مسابقات هیات فوتبال استان اردبیل از برگزاری ۱۹ بازی در لیگ برتر استان اردبیل طی امسال خبر داد و افزود: ۱۶ بازی پیشکسوتان نیز در استان برگزار شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.