جانشین فرماندهی انتظامی تایباد گفت: با توجه به مصوبه شورای تامین شهرستان، نیروی انتظامی بر اساس وظیفه ذاتی و سازمانی خود ماموریت کنترل و حفاظت از راه‌های ورودی به شهرستان را بر عهده دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ رمضان رجبی جانشین فرماندهی انتظامی تایباد گفت: با توجه به مصوبه شورای تامین شهرستان، نیروی انتظامی بر اساس وظیفه ذاتی و سازمانی خود ماموریت کنترل و حفاظت از راه‌های ورودی به شهرستان را به عهده دارد.

او ادامه داد: اکیپ‌های مستقر در ورودی شهر از طرف میدان امام رضا (ع) و میدان پیر هرات از تردد کلیه خودرو‌های بزرگ مسافربری مانند اتوبوس و ون جلوگیری کرده و آنان را به سمت عبور از کمربندی سردارشهید سلیمانی هدایت می‌ کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی تایباد گفت: با توجه به تمایل خروج اتباع افغانستانی از طریق مرز دوغارون و با عنایت به کنترل و غربالگری اداره امور اتباع و مهاجرین مستقر در شهرستان در خروجی تایباد به سمت گمرک و با اعتراض برخی از شهروندان از حضور مسافرین اتوبوس‌های مذکور در شهر، شورای تامین شهرستان فقط مجوز عبور از کمربندی سردار شهید سلیمانی را صادر کرده و نیروی انتطامی نیز با استقرار در این دو میدان کنترل کامل عبور و مرور را به عهده دارد.

رجبی افزود: شهروندان  تایباد در خانه بمانند و مطمئن باشند تا پای جان حافظ منافع و سلامت آنان خدمت خواهیم بود، مردم با در خانه ماندن و حفظ سفارش‌های بهداشتی در گذر از بحران کرونا همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام// ا. چ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.