استاندار مرکزی از کاهش ۷۳ درصدی ورود خودرو‌ها به این استان خبر داد.

کاهش ۷۳ درصدی ورود خودرو‌ها به استان مرکزی به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آقازاده استاندار مرکزی  گفت: ورود خودرو‌ها به این استان تا ساعت ۱۲ بامداد یکم فروردین نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۷۳ درصد کاهش داشته است.

آقازاده افزود: در این مدت تردد اتوبوس‌های مسافری از استان مرکزی هم نسبت به مدت مشابه پارسال، ۷۵ درصد کاهش داشته است.

او اضافه کرد: کاهش تردد مسافران و خودرو‌ها از استان مرکزی نشان از همکاری و همراهی مردم در مقابله با گسترش ویروس کرونا و فراگیری پویش در خانه بمانیم دارد.

استاندار مرکزی با اشاره به نشست ویدیو کنفرانسی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا به ریاست رئیس جمهوری، نمایندگان قوای قضائیه و مقننه و ستاد کل نیرو‌های مسلح بیان کرد: کنترل تردد خودرو‌ها در ورودی و خروجی شهر‌ها همچنان از تاکیدات اصلی رئیس جمهوری و اعضای ستاد ملی مقابله با کرونا است که این مهم اکنون در کشور و استان مرکزی با همکاری جمعیت هلال احمر، سپاه پاسداران و ارتش و نیروی انتظامی در حال انجام است.

او ادامه داد: در این نشست مقرر شد هفته دوم نوروز قبل از ۱۵ فروردین ماه نسبت به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها بعد از تعطیلات نوروز، تصمیم نهایی اتخاذ شود و هر چقدر از سال تحصیلی امسال به دلیل مقابله با گسترش ویروس کرونا تعطیل شده، بعد از پایان سال تحصیلی به همان میزان اضافه شود.

آقازاده تصریح کرد: همچنین در این نشست تاکید شد که بازارها، پاساژ‌ها و مجتمع‌های تجاری تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل باشند و بعد از آن نیز برای تعطیلی یا غیر تعطیلی آن‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.