پاساژها، مجتمع‌های تجاری و بازار سنتی بیرجند تعطیل شد

رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی گفت: به‌ منظورکاهش شیوع ویروس کرونا پاساژها، مجتمع‌های تجاری و بازار سنتی بیرجند نعطیل شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، علیزاده بیرجندی رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی گفت: به‌منظور کمک در کاهش شیوع کرونا ویروس از سوم فروردین لغایت ۹ فروردین‌ماه تمامی مجتمع‌ها پاساژهای تجاری و بازارهای سنتی بیرجند تعطیل شد.

او افزود: روز گذشته بعد از جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا با روسای اتحادیه‌های مختلف جلسه چندین ساعته برگزار شد تا برای تعطیلی موقت پاساژها و بازار تصمیم‌گیری شود.

علیزاده بیرجندی با بیان اینکه اصناف همیشه در همه عرصه‌ها پیشگام بودند ادامه داد: مقرر شد به‌منظور کاهش شیوع کرونا ویروس و همکاری با دانشگاه علوم پزشکی تمامی پاساژها، مجتمع‌های تجاری و بازار سنتی بیرجند از امروز سوم فروردین‌ماه لغایت 9 فروردین‌ماه تعطیل شود.

رئیس اتاق اصناف خراسان جنوبی اظهار کرد: تاریخ مشخص شده در وهله اول مبنی بر این است اگر تا 9 فروردین آمار کرونا در بیرجند رو به کاهش نباشد امکان تعطیلی مجدد وجود دارد و به عبارتی بستگی به آمار کرونا ویروس دارد.

او بیان کرد: این تعطیلی در بیرجند به‌صورت داوطلبانه انجام می‌شود چرا که اصناف ما داوطلبانه تصمیم گرفتند برای کاهش این ویروس پیش قدم باشند.

با شیوع کرونا ویروس با وجود هشدارهای وزارت بهداشت اما در ایام قبل از نوروز برخی از مردم به توصیه‌ها بی‌توجه بوده و برای خرید اقدام کردند اما با آمدن نوروز و گسترش ویروس کرونا در ستاد مبارزه با کرونا خراسان جنوبی مقرر شد اتاق اصناف خراسان جنوبی جلساتی برگزار کند تا برای تعطیلی بازار تصمیماتی اتخاذ شود.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار