رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه از مدیریت فرماندار در اجرای مصوبات پیشگیرانه در مقابله با کرونا قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، محمدطاهر طیب‌زادگان رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: همکاری و تعامل مجموعه فرمانداری شهرستان با حوزه سلامت در پیشگیری از شیوع  ویروس کرونا ستودنی است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه افزود: از بدو شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، مجموعه فرمانداری شهرستان کهگیلویه و در راس آن شخص فرماندار تعامل خوب و موثری با شبکه بهداشت و درمان داشته است.

طیب‌زادگان بیان کرد: اقدامات فرمانداری این شهرستان در تمامی ابعاد مدیریتی، نظارتی، عملیاتی و امنیتی در راستای پیشگیری، آموزش و اطلاع‌رسانی بیماری ناشی از کرونا ویروس یاری دهنده مجموعه بهداشت و درمان شهرستان بوده است.

او با اشاره به تلاش فرماندار برای تامین اقلام بهداشتی و ضد عفونی کننده از طریق رایزنی با شرکت‌های تولیدی گفت: ایجاد هماهنگی بین ادارات و نهادهای دولتی و نظامی و بویژه ناحیه مقاومت بسیج  شهرستان و بخش خصوصی و تشکل های مردمی در زمینه ضدعفونی کردن شهرها و روستاها  از دیگر اقدامات موثر آقای اتابک در جهت پیشگیری از شیوع کرونا ویروس می‌باشد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در ادامه به برگزاری چهار جلسه اضطراری شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان با محوریت «کرونا ویروس»اشاره کرد و افزود: جدیت و پشتکار رئیس شورای سلامت در تصویب و اجرایی نمودن مصوبات مرتبط با پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در سطح راهگشای بخش بهداشت و درمان در این زمینه بوده است.

طیب‌زادگان بیان کرد: شیوع بیماری کرونا ویروس به عنوان یک معضل جهانی خواه ناخواه تمامی مناطق در سراسر  دنیا را درگیر خواهد کرد همانگونه که تاکنون نیز چنین بوده است لذا لازم است همه ادارات و نهادها، اصحاب رسانه و عموم مردم برای به حداقل رساندن آسیب‌های ناشی از این بیماری تلاش نموده و به جای اتهام‌زنی به دیگران رسالت خود را در این زمینه عملی نمایند.

او در پایان گفت : از همکاری روسای همه ادارات و نهادهای دولتی، مراجع قضایی و انتظامی، متولیان بخشهای خصوصی، تشکل های مردمی و بسیجی شهرستان که این روزها به صورت میدانی و عملیاتی در حال ارائه خدمت می‌باشند به عنوان یک شهروند قدردانی می‌کنم.

 

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.