جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت:در روز های پایانی نوروز امسال در محورهای مواصلاتی شهرستانهای خمینی شهر و نجف آباد به هیچ عنوان اجازه تردد خودروهای غیر بومی داده نخواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ حسین زاده جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان در بازدید از ایستگاه غربالگری و کنترل خودرو‌های ستاد مدیریت بحران شهر درچه در سه راهی آتشگاه گفت: برای خودرو‌هایی که نسبت به این مقررات بی توجه باشند، جرایمی مثل پرداخت مبلغ نیم میلیون تومان و انتقال خودرو به پارکینگ به مدت یک ماه در نظر گرفته شده است.

سرهنگ حسین زاده افزود: در روز‌های پایانی نوروز امسال در محور‌های مواصلاتی شهرستان‌های خمینی شهر و نجف آباد به هیچ عنوان اجازه تردد خودرو‌های غیر بومی داده نخواهد شد و خودرو‌هایی که بی توجه به قوانین به این محدوده‌ها مراجعه کنند یا اعمال قانون یا منتقل به پارکینگ یا مجبور به بازگشت به مبدا خود خواهند شد.

محمود مسلم زاده، فرماندار شهرستان خمینی شهر گفت: از جمله اقدامات برای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان در این شهرستان، ایجاد هشت ایستگاه کنترل و غربالگری در شهر‌های خمینی شهر، درچه کوشک و اصغر آباد بوده است.

او از خودرو‌های غیر بومی خواست برای عبور از کمربندی‌های شهرستان استفاده کنند و از حضور در شهرستان به خصوص باغ‌های آن به طور جدی خودداری کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.