محدودیت‌های شدید تردد روز ۱۳ فروردین در شهرستان مرودشت اعمال می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رهام پیکری معاون استاندار و فرماندار ویژه مرودشت، با بیان اینکه در مبادی ورودی شهر، طرح منع ورود خودرو‌های غیر ساکن اجرا می‌شود گفت: همه امکانات شهرستان برای مقابله با ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به کار گرفته شده است.

رئیس شورای تامین شهرستان با اشاره به اینکه در روز ۱۳ فروردین محدودیت‌های بیشتری برای تردد مردم اعمال می شود، بیان کرد: اماکن تفریحی شهرستان مانند پارک‌ها و بوستان‌ها تعطیل شده و ورودی تفرجگاه‌هایی مانند تنگ خشک، تیره باغ  برای جلوگیری از ورود مردم مسدود شده است و امکان حضور مردم در ۱۳ فروردین در این مکان‌ها وجود ندارد.

او، تصریح کرد: با تلاش بخشداری‌ها و دهیاری‌ها، طرح ممانعت از ورود خودرو‌های غیرساکن در روستا‌های شهرستان نیز انجام شده است که  این اقدامات در روز ۱۳ فروردین با جدیت و شدت بیشتری انجام می شود.

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان مرودشت، قرنطینه خانگی را بهترین و موثرترین روش برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا دانست و ادامه داد: مردم شهرستان لازم است جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند و در این روز‌های آغاز سال از هرگونه دید و بازدید و حضور در اماکن تفریحی و گردش در طبیعت خودداری کنند و برای حفظ سلامت خود، خانواده و سایر افراد در خانه بمانند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار