عزیزی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

روز ۱۲ فروردین، یک سرمایه ملی است/ لزوم وحدت حد‌اکثری برای مقابله با ویروس کرونا

فعال سیاسی گفت: از روز ۱۲ فروردین ماه به عنوان یک سرمایه ملی در حوزه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی یاد می‌شود.

/وهاب عزیزی دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌ها گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه دوازدهم فروردین چقدر در تاریخ کشورمان نقش داشته است از روز ۱۲ فروردین ماه به عنوان یک سرمایه ملی در حوزه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی یاد کرد و گفت: در ایام ۱۰ و ۱۱ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ مردم ما در رفراندوم سراسری با اکثریت آرا به نظام جمهوری اسلامی ایران رای آری دادند و روز ۱۲ فروردین نتیجه آرای ملت اعلام شد و ۱۲ فروردین در تقویم رسمی کشور به عنوان روز جمهوری اسلامی ایران نام گذاری شده و یک روز ماندگار در تاریخ سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور ثبت گردید.

او به اهمیت وحدت و همدلی ملی در شرایط بحران مبارزه با ویروس کرونا اشاره و شرایط فعلی را با شرایط هشت دفاع مقدس مقایسه کرد و ادامه داد: امروز هم شرایط فعلی کشور یک شرایط جنگی است که همه مردم با هر سلیقه فکری و سیاسی تلاش می کنند با غلبه بر ویروس کووید ۱۹ آرامش را به کشور باز گردانند.

عزیزی افزود: از آنجایی که سالروز ۱۲ فروردین تداعی کننده وحدت حداکثری ملت با همه سلایق است، شایسته است که گروه ها و جریان های سیاسی نیز روز جمهوری اسلامی را مبدا قرار داده و همه با هم برای کمک به نهادها و ارگان های در گیر با ویروس کرونا همت کنند.

فعال سیاسی گفت: در ۵۰ روز اخیر که شیوع ویروس کرونا در کشور اعلام شد؛ قوه قضائیه، نیروهای مسلح، انجمن های مردم نهاد و گروه های جهادی به کمک دولت آمدند تا در مبارزه با شیوع بیماری در کنار مردم باشند. کادر درمانی کشور هم در خط مقدم مبارزه با کرونا خوش درخشید و ثابت کرد که در دفاع از سلامت مردم از جان گذشتگی و ایثار می کند.

دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی با گله از گروه های سیاسی و رسانه های وابسته گفت: متاسفانه عده ای از گروه های سیاسی افراطی،  شرایط را درک نکرده و سعی می کنند در فضای بحرانی کشور عقده گشایی کنند. همچنین تعدادی هم در فضای رسانه های مجازی اقدام به انتشار اخبار کذب و بزرگ نمایی مشکلات حاصل از بحران کرونا می کنند؛ این افراد ساده از کاه کوه ساخته و با سیاه نمایی از وضعیت کشور، در خیال ابلهانه خود دارند فعالیت رسانه ای می کنند؛ غافل از اینکه مخابره اخبار کشور به سایت ها و خبرگزاری های بیگانه یک افتخار نیست ، بلکه خیانت به مردم و کشور است.

استاد دانشگاه در پایان همه گروه های سیاسی و منتقدان را در وضعیت فعلی به وحدت عملی و کمک به دولت دعوت کرد و گفت: همه انتقادها را به روزهای بعد از پیروزی موکول کنید؛ فعلا برای همه جریان ها و گروه واجب موکد است برای شکست کرونا کمک کنند و هر کسی که به فکر مرید جمع کردن برای خودش باشد از چشم مردم  خواهد افتاد و مورد نفرت ملت قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار