تروریست‌های جبهه‌النصره و گروه‌های هم‌پیمان آنها لوله‌های فلزی کار گذاشته شده در اراضی کشاورزی در منطقه الغاب نزدیک مرز‌های اداری ادلب را بیرون می‌آورند و به سرقت می‌برند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سانا، تروریست‌های جبهه النصره و گروه موسوم به حزب الترکستانی لوله‌های فلزی شبکه آبرسانی در اراضی کشاورزی حومه ادلب و تجهیزات باقی مانده در ایستگاه حرارتی «زیزون» را در این منطقه به سرقت می‌برند و در ترکیه می‌فروشند.

منابع محلی فاش کردند تروریست‌های جبهه النصره و گروه‌های هم پیمان با آن، لوله‌های فلزی کار گذاشته شده در اراضی کشاورزی در منطقه الغاب نزدیک مرز‌های اداری ادلب را از چند متر در زیر زمین بیرون می‌آورند و به سرقت می‌برند.

تروریست‌های النصره تجهیزات ایستگاه حرارتی زیزون را نیز در مزایده علنی به فروش گذاشته اند و قصد دارند این ایستگاه حرارتی را با هماهنگی بازرگانان خرده پا در ادلب بفروشند. این تروریست‌ها همچنین وسایل و تجهیزات باقی مانده کارخانه ریسندگی و بافندگی در ادلب را به سرقت می‌برند.

این عناصر تروریست چندین سال قبل نیز تجهیزات الکترونیکی مربوط به تولید برق و تجهیزات و موتور‌های بزرگ ایستگاه‌های حرارتی را به سرقت بردند و آن را از طریق روستا‌ها و شهرک‌های دیگری در حومه جنوب غربی ادلب به سمت خاک ترکیه قاچاق کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار