آغاز فعالیت برخی اصناف در لرستان از ۲۳ فروردین

استاندار لرستان گفت: از ۲۳ فروردین فعالیت ادارات با دو سوم نیرو‌ها آغاز می‌شود و برخی اصناف کم خطر می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سیدموسی خادمی استاندار لرستان اظهارداشت: برخی اصناف از ۲۳ فروردین ماه می‌توانند با رعایت اصول و نکات بهداشتی فعالیت خود را در استان آغاز کنند.

او افزود: مدارس و دانشگاه‌های لرستان تا پایان فروردین ماه تعطیل هستند و آموزش مجازی ادامه خواهد داشت.

خادمی در ادامه با تأکید بر اینکه با برخی صنوف دارای ریسک بالا همچون مراکز ورزشی و استخر‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند، گفت: تعطیلی این اماکن برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا ضروری است.

او اظهارداشت: فعالیت ادارات نیز از ۲۳ فروردین ماه با ظرفیت و حضور دو سوم نیرو‌ها آغاز خواهد شد و ساعات شروع کاری ادارات هفت تا ۱۴ اعلام شده است.

استاندارلرستان با بیان اینکه یک سوم کارمندان نیز می‌توانند از ظرفیت دورکاری و مرخصی استفاده کنند، اظهار داشت: تردد و حمل و نقل درون شهری و برون شهری نیز از ۲۳ فروردین ماه محدودیتی نخواهد داشت.

او افزود: ممنوع بودن تردد خودرو‌های شخصی بین استان‌ها همچنان ادامه خواهد داشت و این اقدامات همگی برای کنترل و جلوگیری از فراگیر شدن ویروس کرونا ضروری است.

خادمی گفت: مردم ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان از حضور در تجمعات و مکان‌های پر تردد خودداری نمایند و در صورت غیر ضرور از منزل خارج نشوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.