مدیر کل هواشناسی آذربایجان شرقی از نفوذ سامانه بارشی به این استان از روز یکشنبه خبر داد و گفت: با نفوذ این سامانه به استان شاهد بارش باران در استان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،دولتی مهر مدیر کل هواشناسی آذربایجان شرقی از نفوذ سامانه بارشی به این استان از روز یکشنبه خبر داد و گفت: با نفوذ این سامانه به استان شاهد بارش باران در استان خواهیم بود.

دولتی مهر  افزود: با ورود سامانه بارشی جدید هوای استان در این هفته نیمه ابری تا ابری، همراه بارش باران است.

او با اشاره به اینکه رعد و برق در راه آذربایجان شرقی است،گفت: افزایش ابر، بارش باران و کاهش محسوس دما و در برخی نواحی همراه با مه از اثرات این سامانه است.

دولتی مهر با بیان اینکه فعالیت این سامانه در روز‌های یکشنبه و دوشنبه موجب کاهش نسبی دما در استان می‌شود، افزود:از روز سه شنبه شاهد کاهش فعالیت این سامانه خواهیم بود و اواخر هفته نیز آسمان استان صاف خواهد بود.

دولتی مهر از احتمال آبگرفتگی معابر و پرآب شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها نیز خبر داد و افزود: باید نکات ایمنی را مردم و مسئولان مربوطه سازمان‌ها رعایت کنند.

او با بیان اینکه لغزندگی جاده‌های مواصلاتی کوهستانی استان دور از انتظار نیست،گفت: در مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ نیز وجود دارد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار