با حضور مدیر کل حراست و امنیت پستی در اداره کل تجزیه و مبادلات، روند ضدعفونی مرسولات در حین انجام فرایند‌های پستی از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته غلامرضا ملکیان مدیرکل حراست و امنیت پستی ضمن بازدید از مراحل انجام ضدعفونی و گندزدائی مرسولات پستی در اداره کل تجزیه و مبادلات، ضرورت انجام مستمر و دقیق این فرآیند را مورد تأکید قرار داد.

وی توجه به مسائل بهداشتی را امری لازم دانست و اظهار داشت: در شرایط کنونی و تا زمان پایان شیوع ویروس کرونا، حفظ سلامت مشتریان و کارکنان شرکت ملی پست یک اولویت در کار ما به شمار می‌آید.


بیشتر بخوانید: فروش اینترنتی محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد با همکاری پست فارس


مطابق بازدید‌های به عمل آمده از اداره کل تجزیه و مبادلات به عنوان بزرگترین مرکز مبادله کشور، تمامی بخش‌های اجرایی و همچنین مرسولات پستی (بسته‌ها و امانات)، تجهیزات و اقلام مصرفی و... به طور مستمر و روزانه ضدعفونی و گندزدایی می‌شوند.

علاوه بر این و بر اساس گزارش‌های پیشین، این فرآیند بهداشتی با هدف حفظ سلامتی و ایمنی نامه رسانان و هموطنان، در سایر واحد‌های پستی کشور نیز در حال انجام است و همه مراکز از این نظر به صورت مستمر مورد نظارت و ارزیابی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.