نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر حمایت از اقشار محروم جامعه در بحران کرونا تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ، حجت الاسلام و المسلمین  آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در حاشیه رزمایش بخشش ایرانیان گفت: بحران کرونا معیشت قشر محروم جامعه را تحت تاثیر قرار داده و نباید از آن‌ها غافل شد.

او گفت: فعالیت جهادی مراکز نیکوکاری و جوانان مسجدی برای دستگیری از خانوار‌های آسیب پذیر ستودنی است.

 فاتح معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان نیز در حاشیه رزمایش بخشش ایرانیان در مراکز نیکوکاری گفت: کمیته امداد استان بعد از بیانات رهبر معظم انقلاب برای تشکیل رزمایش کمک به نیازمندان آسیب دیده از بحران کرونا، به یاری آن‌ها شتافته است.

 فاتح افزود: کمیته امداد با همراهی خیرین و مردم، بسته‌های معیشتی و بهداشتی آماده کرده و بین خانوار‌های مددجو و اقشار محروم جامعه توزیع می‌کند.

او گفت: کمیته امداد استان تاکنون بیش از سه میلیارد تومان برای مقابله با بیماری کرونا بین خانوار‌های مددجو و آسیب پذیر هزینه کرده است.

او افزود: از همان روز‌های ابتدای شیوع بیماری کرونا مراکز نیکوکاری کمیته امداد در سراسر استان به صورت خودجوش با راه اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و همچنین توزیع مواد ضدعفونی کننده بین مددجویان، در صف اول مقابله با این ویروس بوده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار