از برندگان مسابقه آنلاین ورزشی نوروز ۹۹ با اهدای جوایزی قدردانی شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت آنلاین ورزشی در ایام نوروز و در قالب ۳ بخش سوالات ۴ گزینه‌ای، عکس و ویدیو برگزار شد که در پایان، ۳۶ شرکت کننده به عنوان برندگان ۱۳ قسمت معرفی شدند.

این مسابقات با حضور بیش از ۹۰۰ شرکت کننده و میانگین ۷۰ شرکت کننده در هر روز برگزار شد و درنهایت از ۳۰۰ برنده این رقابت که توانستند به تمامی سوالات پاسخ درست بدهند پس از قرعه‌کشی ۳۹ نفر به عنوان برندگان این مسابقه معرفی شدند.

البته ۳ برنده مسابقات ما توانسته بودند در ۳ مسابقه پاسخ صحیح را بدهند که با قرعه نام آن‌ها انتخاب شده است. (محمد جعفر نصرالله آقا در مسابقات ۲ و ۷ - فاطمه فیوضی مسابقه ۴ و ۶ - احسان فتحی ۷ و ۱۲)

فهرست برندگان این رقابت به همراه پاسخنامه‌های  ۱۳ مسابقه منتشر شد و از سوی مجموعه باشگاه خبرنگاران از این نفرات قدردانی به عمل آمد، ضمن آنکه گروه ورزشی از این عزیزان دعوت می‌کند به عنوان خبرنگار افتخاری، هر ماه یک مطلب ورزشی ویژه ارسال کرده و با نام خودشان در بخش مردمی (از نگاه شما) سایت منتشر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ضمن تشکر از تمامی ۹۰۰ شرکت کننده در این رقابت خواستار ارسال نظرات و پیشنهادات شما برای برگزاری رقابت‌های آینده است.


بیشتر بخوانید: برندگان مسابقه ورزشی نوروز ۹۹


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبر نیرومند/
۱۲:۴۷ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا جوایز رو پرداخت نمی کنین
مارو چرا سرکار گذاشتین
Iran (Islamic Republic of)
شهرام عرب
۲۲:۴۹ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
با سلام ،تشکر و خسته نباشید خیلی خیلی زیاد خدمت همه عزیزانی که برای طراحی این مسابقات زحمت کشیدند،واقعا این مسابقه خیلی سرگرم کننده بود من به شخصه برای پیدا کردن جواب سوالات روزانه سه ساعت وقت میذاشتم خیلی خیلی خوب بود امیدوارم بازم ادامه داشته باشه..

خداقوت عزیزان
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضامسعودی
۱۹:۳۰ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
با سلام وخسته نباشید جانانه وخداقوت خدمت گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان
میخواستم از مسابقه جذابتون واقعا کمال تشکر رو کنم
اصلا نفهمیدم این عید چجوری با این خونه موندن
گذشت چون واقعا مسابقتون سر گرم کننده بود
ازشما تقاضا دارم این مسابقه رو حداقل ماهی یکبار
در یه روز و ساعات مشخص با اطلاع قبلی در بقیه ایام سال نیز برگزار کنید.بازم از همه ی کسانی که زحمت تدارک مسابقه نورورزی رو کشیدندصمیمانه سپاسگزارم.
آخرین اخبار