رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان اصفهان از تامین ۶ هزارتن میوه مورد نیاز ماه مبارک رمضان در بازار استان اصفهان خبرداد.

ناصر اطراج رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان اصفهان در گفت و گو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهارداشت:باتوجه به آغاز ماه مبارک رمضان با تلاش‌های فراوان و نظارت دقیق اتحادیه میوه و تره بار استان هیچ مشکلی در تامین میوه مورد نیاز بازار استان اصفهان وجود ندارد.

او افزود: درحال حاضر بیش از ۶ هزارتن میوه مورد نیاز ماه مبارک رمضان اماده ارائه به بازار استان اصفهان است.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان اصفهان در مورد افزایش نرخ میوه و تره بار در بازار استان اصفهان گفت: اصلی‌ترین علت گرانی ۲۰ درصدی قیمت میوه و تره بار در بازار استان کاهش چشمگیر واردات برخی اقلام میوه به داخل گمرک استان است که می‌توان این مسئله را مهم‌ترین خسارت ویروس کرونا به حوزه بازار میوه و تره بار استان اصفهان تلقی نمود.

اطراج اضافه کرد: باید درنظرداشت که هم اکنون با تلاش‌های بی دریغ مسئولان اتحادیه میوه تره بار امید می‌رود با ایجاد یک نظارت دقیق و صحیح بتوانیم برخی از کمبودات میوه در بازار استان اصفهان را جبران کنیم.

او در مورد قدرت خرید مردم در بازار میوه و تره بار استان اصفهان افزود:متاسفانه در حال حاضر شاهد کاهش شدید قدرت خرید و استقبال مردم نسبت به خرید میوه در بازار استان هستیم.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان اصفهان یادآور شد:میزان قدرت خرید و استقبال مردم نسبت به خرید میوه در بازار در
مقایسه با دوهفته گذشته ۱۰ درصد کاهش داشته است و این موضوع را می‌توان به عنوان یکی دیگر از خسارات ناشی از بیماری کرونا معرفی کرد.

اطراج گفت:باتوجه به جلساتی که با حضور بسیاری از مسئولان مربوطه استان برگزار شد مقرر گردید به منظور جبران خسارات همه جانبه ویروس کرونا به حوزه بازار میوه و تره بار استان تسهیلات مهمی ارائه شود.

او ادامه داد: در حال حاضر نرخ برخی اقلام میوه همچون پرتقال ۸ هزارو ۵۰۰ تومان، سیب درختی ۷ هزارو ۵۰۰ تومان، موز ۱۶ هزار تومان، اناناس به صورت بسته‌ای ۳۲ هزار تومان، کیوی ۱۱ هزار تومان و الوچه ۳۰ هزار تومان در بازار استان اصفهان فروخته می‌شود.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار