معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت:تمامی امکانات و ظرفیت‌های استان برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بسیج شده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حسین خوش اقبال صبح امروز شنبه در جلسه هماهنگی برنامه های ماه مبارک رمضان، روز قدس، ۱۴ و ۱۵ خرداد که به منظور هم اندیشی جهت اجرای برنامه های جایگزین برگزار شد، گفت: امروز با توجه به شرایط ویژه کشور, ویروس کرونا در مباحث اقتصادی, سیاسی, فرهنگی و غیره تاثیر بسیاری داشته و در همین راستا باید تصمیمات خاصی تدوین کرد.

او افزود: در این ایام مردم خوب پای کار آمدند و ماموستاها و روحانیون همکاری خوبی با ستاد مبارزه با کرونا داشتند و انتظار می رود همچنان نیز مانند گذشته باید پای کار باشند تا مشکلات در حوزه کرونا ویروس افزایش نیابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ادامه داد: در راستای برگزاری مراسم های جایگزین در روزهای ملی و مذهبی پیش رو باید در راستای برنامه های ستاد ملی مبارزه با کرونا ویروس پیش رفت.

خوش اقبال یادآور شد: در این ایام خوشبختانه تمامی امکانات و ظرفیت‌های استان کردستان برای مقابله با ویروس کرونا بسیج شده بود و بدون شک با همراهی و همدلی مردم کرونا را نیز شکست خواهیم داد.

او بیان کرد: هم اکنون همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها با وحدت و انسجام، تمام امکانات را برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا بسیج کرده اند و شبانه روز در حال خدمات رسانی هستند.

هزینه مراسم های ملی و مذهبی در طرح کمک های مومنانه صرف شود

حجت الاسلام سیدمحمد سادات نیز درادامه  این  جلسه گفت: با توجه به اینکه مناسبت های ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس و یوم الله های رحلت امام خمینی (ره) و قیام پانزده خرداد را پیش رو داریم باید بر اساس وضعیت جامعه در روزهای درگیری با کرونا برنامه ریزی کرد.

او افزود: در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا فعالیت های میدانی محدود شده و مراسم های مختلف برگزار نمی شود اما نمی توان عظمت این روزها را نادیده گرفت و باید ایدهدهای جدید را ارائه داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان ادامه داد: امروز چشم بسیاری از دشمنان اسلام و انقلاب به برگزاری مراسم های این روزها است و از این رو باید به فکر اجرای برنامه های جایگزین در این ایام بود.

حجت الاسلام سادات یادآور شد: پیشنهاد می شود هزینه مراسم های مختلف برای اجرای طرح کمک های مومنانه در راستای مبارزه با ویروس کرونا صرف شود و در کنار ان نیز برنامه های جنبی بدون حضور اقشار اجرا شود.

او بیان کرد: اجرای گروه های سرود سیار انقلابی، تولید محتوا در فضای مجازی، بهره گیری از کارناوال های انقلابی، سردادن شعار الله اکبر در شب روز قدس بر پشت بام منازل و پخش اهنگ های حماسی و انقلابی در سطح معابر عمومی می تواند جزو برنامه های پیش نهادی جایگزین باشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.