رئیس خبرگزاری صدا و سیما درباره اظهارات اخیر اردشیر زاهدی و موضع گیری او علیه شبکه‌های معاند، توییتی را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اردشیر زاهدی وزیر خارجه رژیم پهلوی شب گذشته در مصاحبه با مجری شبکه بی‌بی‌سی فارسی، سخنانی را به زبان آورد که تحملش برای مجری این شبکه سخت بود و او را غافلگیر کرد؛ زاهدی در بخشی از سخنان خود گفت که نسبت به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ارادت ویژه‌ای داشته و او را بسیار پرافتخار معرفی کرد. زاهدی همچنین اظهار کرد که اسرائیل و عربستان سعودی در برابر ایران به زانو در آمده اند.

در ادامه این سخنان وزیر خارجه رژیم پهلوی، بسیاری از چهره‌های سیاسی کشور واکنش نشان دادند، سیدمهرداد سیدمهدی رئیس خبرگزاری صدا و سیما شرافت زاهدی در اقرار به تعظیم در برابر ایستادگی ملت و سردار سلیمانی را تحسین کرده و عنوان کرد که برخی دنباله‌های داخلی و جیره خور‌های خارج نشین به اندازه زاهدی که کارگزار شاه پهلوی بوده است هم شرافت ندارند.


بیشتر بخوانید: جوجه غربگرا‌های تازه به دوران رسیده اندکی در سخن زاهدی تامل کنند


در ادامه متن و توییت منتشر شده توسط سیدمهدی را مشاهده می‌کنید:

" اردشیر زاهدی که در دستگاه شاه بود اینقدر شرف دارد که در مقابل ایستادگی و عظمت ملت ایران و سردار این ملت سرتعظیم فرود آورد، اما برخی دنباله‌های داخلی و جیره خواران خارج نشین درحد این کارگزار شاه هم شرافت ندارند. "

برخی جیره خور‌های خارج نشین به اندازه این کارگزار شاه هم شرافت ندارند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۴ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام.اردشیر زاهدی تنها مقام رسمی حکومت پهلوی بود که در زمان بیماری محمدرضا پهلوی در تبعید با او بود و برای اقامت محمدرضاپهلوی در ایالات متحده تلاش بسیاری کرد.
آخرین اخبار