سعید هژبری گفت: ۹۹ پروژه آموزشی و ورزشی با ۱۵۳ هزار متر مربع در استان سمنان در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعید هژبری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان در جلسه ویدئوکنفرانسی رئیس سازمان نوساز مدارس کشور با اصحاب رسانه در سمنان با بیان اینکه ۹۹ پروژه آموزشی و ورزشی با ۱۵۳ هزار متر مربع در استان سمنان در حال اجرا است گفت: ۳۷ پروژه مشارکتی نیز در این استان در سال قبل در دست اجرا بود.

او با بیان اینکه ۱۵ پروژه آموزشی در سال قبل در استان سمنان تحویل داده شد گفت: ۴ پروژه با ۲۸ کلاس درس نیز در استان سمنان در حال اجرا بود که دو پروژه تحویل و دو پروژه دیگر نیز در دست تحویل است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با بیان اینکه در سال ۹۹ رشد خوبی در تحویل پروژه‌های آموزشی خواهیم داشت تصریح کرد: ۱۴ فضای آموزشی با ۱۵۰ کلاس درس در حاشیه مسکن مهر در استان سمنان ساخته شده است.

هژبری با اشاره به اینکه در حال حاضر در سال ۹۷ و ۹۸، ۷ پروژه با ۱۲۶ کلاس درس را در مسکن مهر در این استان آغاز کردیم افزود: تعدادی از این پروژه‌ها امسال به بهره برداری می‌رسد.

او با بیان اینکه تعهد خیران استان سمنان در سال گذشته برای ساخت و نوسازی مدارس ۲۱ میلیارد تومان بود گفت: ۵۵ درصد از این تعهدات محقق شده است و امسال نیز قرار است سقف این تعهدات به ۳۰ میلیارد تومان برسد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.