مدیر منطقه یک شهرداری همدان گفت: امسال ۹۵ طرح عمرانی با اعتبار ۸۴ میلیارد تومان در دستور کارشهرداری منطقه یک قرار دارد.

اجرای ۹۵ طرح عمرانی در دستور کار شهرداری منطقه یک همدانمسعود دهبانی مدیر منطقه یک شهرداری همدان در گفت و گو با خبرنگار به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛با اشاره به اینکه امسال ۹۵ طرح عمرانی با اعتبار ۸۴ میلیارد تومان در دستور کارشهرداری منطقه یک قرار دارد ، افزود: در این باره با تلاش تمامی همکاران در سطح منطقه توانستیم درصد زیادی از طرح‌ها را به سرانجام برسانیم.

او ادامه داد: طرح‌های مهمی را با حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار همدان اجرا شد.

دهبانی با بیان اینکه ۱۱۷ هزار متر مربع پیاده رو سازی در دستور کار شهرداری منطقه یک بوده است، عنوان کرد: در تمامی طرح‌ها مبحث استاندارد سازی با استفاده از قوانین و ضوابط مشخص و مصالح با کیفیت انجام شده است.

او هدف از اجرای طرح ها‌ی پیاده رو سازی را رسیدن به ایده آل‌های شهری دانست و اضافه کرد: باید یتوانیم جواب گوی نیازهای تمامی افراد این شهر از جمله کم توان جسمی، نابیانایان، کم بینایان باشیم.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان نیز با اشاره به ساخت یکی از بزرگترین مخازن نگهداری آب استان در بلوار ارم بیان کرد: بهینه سازی مصرف آب، افزایش سرانه فضای سبز و نگهداری مناسب محیط زیست هدف اجرای این طرح بوده است.

دهبانی صابر اضافه کرد: عملیات زیرسازی و آسفالت بلوار شهید فهمیده پس از خاکبرداری کامل ساختمان آغاز خواهد شد و با بازگشایی که در معبر خیابان پرستار و پارک آکسایا صورت خواهد پذیرفت، شهروندان همدانی می‌توانند بدون مشکل ترافیک از چهارراه پژوهش و بلوار شهید فهمیده عبور و مرور کنند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.