معاونت امور توسعه و پشتیبانی اداره ورزش و جوانان استان اصفهان از واگذاری حق نگهداری و بهره برداری از اماکن ورزشی به دهیاری‌ها، سازمان‌های مردم نهاد، اشخاص حقیقی و حقوقی خبر داد.

شاه علی معاونت امور توسعه و پشتیبانی اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،   گفت: در ضمیمه ماده ۱۱۵ و ۸۸ قانون مدیریت خدمات کشوری مبنی بر شناسایی و واگذاری وظایف وامور قابل واگذاری به بخش غیر دولتی در کل کشور استان اصفهان در جایگاه خوبی همیشه قرار داشته است.
 
او افزود: واگذاری حق نگهداری و بهره برداری از اماکن ورزشی به دهیاری‌ها، سازمان‌های مردم نهاد، اشخاص حقیقی و حقوقی طرح بسیار خوب و دقیقی است که برای استفاده از ظرفیت بخش خصوصی ورزش برای رونق بیشتر روستا‌ها و رها سازی دولت از تصدی‌های غیر ضروری و هدفمند سازی نظام اداری با شورا‌های اسلامی تصویب گردیده است.
 
معاونت امور توسعه و پشتیبانی اداره ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: ما در حال پیگیری‌های لازم جهت تهیه شیوه نامه‌های اجرایی توسط وزارت ورزش و جوانان هستیم که در ان تبعات حقوقی و اجرایی این طرح کارشناسی شود و هزینه‌های کلی و جزیی ان بررسی گردد.

شاه علی گفت: لازم بذکر است در گذشته این طرح بصورت استیجاری تحت نظارت دهداری‌ها یا بخشداری‌ها به مزایده گزاشته میشد.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار