رسانه آمریکایی از محدودیت توزیع فرآورده‌های گوشتی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای این کشور در پی شیوع ویروس کرونا خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، کروگر بزرگترین سوپرمارکت زنجیره‌ای در آمریکا با چالش‌هایی در حوزه توزیع فرآورده‌های گوشتی در این کشور مواجه شده است. شیوع ویروس کرونا در آمریکا اختلالاتی را در سیستم دامپروری این کشور ایجاد کرده است.

فاکس‌نیوز طی گزارشی در رابطه با اختلال توزیع فرآورده‌های گوشتی در این کشور، خاطرنشان کرد: «تعداد زیادی از شرکت‌های تولیدکننده گوشت طی هفته‌های اخیر مجبور به تعطیلی این مراکز در پی شیوع ویروس کرونا شدند».

هفته گذشته اتحادیه کارگران صنایع غذایی و تجاری اعلام کرد که حداقل ۲۰ کارگر مواد غذایی و بسته بندی گوشت در آمریکا بر اثر ویروس کرونا، جان خود را از دست داده‌اند».

این در حالی است که تقاضای فرآورده‌های گوشتی در ایام مشابه افزایش یافته است. این افزایش تقاضا حدود ۴۰ درصد گزارش شده است. طبق گزارش هفته گذشته، تقریباً ۹۰۰ کارگر در یک کارخانه مواد غذایی در ایندیانا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

دونالد ترامپ در روز سه شنبه، دستور ادامه فعالیت در کارخانه‌های تولید گوشت را صادر کرد و به آن‌ها دستور داد تا علی‌رغم خطرات پیش‌رو همچنان به تولیدات خود ادامه دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار