مدیر آستان مقدس امامزاده جعفر (ع) یزد گفت: بیش از ۳۰۰ بسته مواد غذایی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا توزیع شد.

آسیب دیدگان از کرونا، پای سفره ضیافت همدلی نشستندمحمدحسن برجیان مدیر آستان مقدس امامزاده جعفر (ع) یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) مبنی بر رسیدگی به محرومان و دستگیری از آنان و اجرای طرح‌های رزمایش مواسات و کمک مومنانه به آسیب دیدگان از ویروس کرونا، ۳۵۰ بسته مواد غذایی در قالب طرح رزمایش ضیافت همدلی تهیه و بین گروه‌های هدف توزیع شد.

او افزود: برای تهیه این بسته‌های مواد غذایی یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال از محل مرکز افق امامزاده جعفر (ع) و کمک‌های خیری مردم نیک اندیش یزد هزینه شد.

برجیان ادامه داد: بسته‌های مواد غذایی توزیع شده از سوی این آستان شامل مرغ یا گوشت گوسفندی، برنج، ماکارونی، رب گوجه، سویا، حبوبات و قند است.

مدیر آستان مقدس امامزاده جعفر (ع) یزد اظهار داشت: هدف از اجرای طرح رزمایش ضیافت همدلی، تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، تقویت بُعد اجتماعی خدمات بقاع متبرکه، کمک به محرومان و اقشار آسیب پذیر، ترویج فرهنگ انفاق، نوع دوستی، مساوات و صدقه و فراهم نمودن زمینه مشارکت عمومی در رسیدگی به محرومان و مستضعفان است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار