مدیرکل ورزش و جوانان استان قم؛

یک میلیارد تومان تسهیلات برای جبران زیان کرونا به ورزش قم اختصاص یافت

منعم گفت: یک میلیارد تومان تسهیلات برای جبران زیان حاصل از شیوع بیماری کرونا به باشگاه‌ها و مربیان ورزش قم اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ، منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم شب گذشته در برنامه گفتگوی خبری سیمای مرکز قم، شیوع کرونا در قم و خسارات وارده به بخش ورزش استان را مورد توجه قرار داد و گفت: به منظور جبران این خسارات یک میلیارد تومان به باشگاه‌ها و مربیان ورزش اختصاص یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم توسعه زیرساخت‌های ورزشی را از موارد مورد توجه این اداره کل دانست و گفت: امسال بخش خصوصی دو فضای ورزشی از جمله یک فضای سوارکاری را افتتاح خواهد کرد.

منعم از اعلام آمادگی این اداره کل برای واگذاری برخی اماکن ورزشی به بخش خصوصی در قالب ماده ۱۶ و ۲۷ سخن گفت و افزود: تلاش می کنیم با درنظرگرفتن تسهیلاتی در بخش‌های مختلف سرمایه گذاران بخش خصوصی را ترغیب به ورود به این بخش کنیم که سال گذشته در دو مورد انجام پذیرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به اینکه سرانه فضا‌های ورزشی استان هم اکنون به نیم متر مربع رسیده است افزود: این مهم با افتتاح مجموعه‌هایی مانند ورزشگاه پیامبر اعظم و مجموعه‌هایی در شهرداری و آموزش و پرورش در سال گذشته محقق شده است.

او منعم افزود: سال گذشته استان قم ۱۶۰۰ عنوان انفرادی، ۱۱۵ عنوان تیمی و ۱۱۵ عنوان فراملی در رشته‌های مختلف ورزشی کسب کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم توجه به ورزش بانوان را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: ۳۰۰ فضای ورزشی استان متعلق به اداره کل ورزش و جوانان است که ۵۰ درصد ظرفیت این اماکن در اختیار بانوان قرار دارد و تلاش می کنیم به ورزش قهرمانی در بانوان نیز دست یابیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار