پروانه تردد خودرو‌های پلاک ارس حضوری صادر می‌شود

مدیر توسعه تجارت سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس با بیان اینکه صاحبان خودرو‌های پلاک این منطقه باید پروانه تردد خود را حضوری دریافت کنند، گفت: مالکان خودرو‌های ارس پلاک برای صدور پروانه تمدید تردد خودرو‌ها یا نقل و انتقال آن می‌توانند به مرکز امور خودرویی ارس مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،بابک عبدل نژاد مدیر توسعه تجارت سازمان منطقه آزاد تجاری- صنعتی ارس  افزود: از ابتدای اردیبهشت ماه صدور پروانه تردد خودرو‌های پلاک منطقه آزاد ارس با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با مراجعه و حضور مالکان خودرو‌ها در مرکز امور خودرویی ارس انجام می‌شود و اشخاص می‌توانند با مراجعه به مرکز برای تمدید پروانه اقدام کنند.

او گفت: علاوه بر صدور پروانه تردد خودرو‌ها انجام مراحل نقل و انتقال خودور‌های ارس پلاک و نیز تعویض پلاک خودرو‌ها از ابتدای اردیبهشت ماه به صورت حضوری در این مرکز آغاز شده است.

عبدل نژاد خاطرنشان کرد: از ابتدای اسفند ماه سال گذشته با توجه بهشیوع ویروس کرونا و با هدف کاهش مراجعه مردمی پروانه‌های تردد خودرو‌های پلاک ارس از اوایل اسفند ماه ۹۸ تا اول اردیبهشت امسال به صورت مجازی و بدون محاسبه عوارض دیرکرد تمدید شد و نیازی به حضور مالکان خودرو نبود.

اواضافه کرد:، ولی از ابتدای اردیبهشت امسال با رعایت استاندار‌های بهداشتی ابلاغ شده و اجرای کامل پروتکل بهداشتی این اقدامات به صورت حضوری انجام می‌شود.

او اعلام کرد: درصدد ایجاد و پیاده سازی بستر لازم الکترونیکی هستیم تا از چند ماه آینده با راه اندازی سامانه مناسب تمام این اقدامات به صورت مجاری از طریق درگاه الکترونیکی انجام شود.

 این منطقه شامل بخش‌هایی از ۲ شهرستان جلفا و خدا آفرین در شمال‌غرب ایران است که در نقطه صفر مرزی و در مجاورت با کشور ارمنستان، جمهوری آذربایجان و جمهوری خودمختار نخجوان استقرار یافته و دارای جاذبه‌های طبیعی و تاریخی گردشگری است.

بر اساس مصوبه هیأت دولت، تردد خودرو‌های ارس پلاک از محدوده منطقه آزاد ارس تا ۱۲۰ کیلومتری یعنی ورودی تبریز مجاز است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.