رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شبستر گفت: امدادگران کمیته امداد امام خمینی (ره) شبستر در مرحله دوم رزمایش ایران همدل همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) ۲۰۰۰ بسته کمک مومنانه تهیه و بین خانوار‌های آسیب دیده و مددجویان توزیع می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمدی قلعه رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شبستر ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع)، گفت: امدادگران کمیته امداد امام خمینی (ره) شبستر در مرحله دوم رزمایش ایران همدل همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) ۲۰۰۰ بسته کمک مومنانه تهیه و بین خانوار‌های آسیب دیده و مددجویان توزیع می‌کنند.

او با بیان اینکه رزمایش ایران همدل در دو بخش بین آسیب دیدگان توزیع می‌شود افزود: در مرحله اول همزمان با شروع ماه مبارک رمضان ۲۰۰۰ بسته و در این مرحله از رزمایش مقارن با ولادت امام حسن مجتبی (ع) نیز ۲۰۰۰ بسته برای مددجویان و افراد متأثر از بیماری کرونا شامل کسبه و صنوفی که به دلیل پرخطر بودن مشاغل آن‌ها نتوانسته‌اند امرار معاش کنند، و در مجموع ۴۰۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۸ میلیارد ریال تهیه شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شبستر گفت: بسته‌های حمایتی و بهداشتی دیگری نیز مراکز نیکوکاران، شورا‌های زکات روستایی و برخی از خیرین به صورت خودجوش تهیه و همزمان با ماه مبارک رمضان میان افراد کم‌برخوردار توزیع  کردند.

 محمدی قلعه در پایان با اشاره به تداوم رزمایش ایران همدل تا پایان ماه مبارک رمضان گفت: در حد توان و با تمام قوا درصدد جذب منابع برای تأمین کمک‌های حمایتی و معیشتی هستیم و در چندین مرحله در این رزمایش کمک حال مردم خواهیم بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار