کسب رتبه برتر اداره دامپزشکی بم در سطح استان کرمان

رئیس اداره دامپزشکی بم گفت:اداره دامپزشکی شهرستان بم برای دومین بار متوالی در سال ۹۸ موفق به کسب رتبه اول در سطح استان شد.

کسب رتبه برتر اداره دامپزشکی بم در سطح استان کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسعود اسدی پور رئیس اداره دامپزشکی بم گفت: با لطف خداوند متعال و تلاش شبانه روزی همکاران اداره دامپزشکی شهرستان بم این اداره برای دومین بار متوالی در سال ۹۸ موفق به کسب رتبه اول در سطح استان شد.

اسدی پور افزود: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته از عملکرد نیمه دوم سال گذشته، این اداره موفق به کسب رتبه برتر بر اساس شاخص‌ها و معیار‌های مورد نظر از سوی اداره کل دامپزشکی استان کرمان، گردید.

رئیس اداره دامپزشکی بم بیان داشت:مقابله با بیماریها، جلوگیری از شیوع بیماریها، انجام به موقع واکسیناسیون، آموزش و ... از جمله معیار‌ها و شاخص‌های اعلام شده از سوی اداره کل دامپزشکی بوده است.

او با اشاره به بازدید‌های انجام شده از مراکز نگهداری، عرضه و توزیع فرآورده‌های خام دامی تصریح کرد: در راستای نظارت‌های بهداشتی بر اماکن تولیدی، نگهداری، عرضه و توزیع فرآورده‌های خام دامی روزانه و بطور منظم و دوره‌ای بازرسی از این مراکز توسط کارشناسان این اداره انجام می‌شود.

این مقام مسول تامین بهداشت و سلامت جمعیت دامی، امنیت غذایی و در نهایت تامین بهداشت جامعه انسانی را از اهداف اداره دامپزشکی این شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار