مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از انتشار فراخوان مسابقه مجازی خانه بهشتی قرآن و عترت خبر داد.

فراخوان مسابقه مجازی خانه بهشتی قرآن و عترت در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ احمدرضا احسانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: این مسابقه در سه بخش با همکاری مؤسسه مردم‌نهاد ققنوس الوند برگزار می‌شود.

او افزود: عکاسی با تلفن همراه با موضوعات سفره‌های افطار، شب‌های قدر، نماز جماعت در منزل، حال و هوای سحر، مناجات و راز و نیاز در منزل و روز قدس یکی از بخش‌های مسابقه است که افراد می‌توانند حداکثر سه عکس ارسال کنند.

احسانی افزود: ضبط و ارسال تلاوت قرآن ویژه کودکان و نوجوانان به مدت سه تا چهار دقیقه و ارسال دلنوشته با موضوع ماه مبارک رمضان از دیگر بخش‌های مسابقه مجازی خانه بهشتی قرآن و عترت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بیان کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به آدرس hamedan.farhang.gov.ir بارگذاری و یا به شماره ۰۹۱۸۵۸۴۰۰۶۲ از طریق پیام‌رسان ارسال کنند.

احسانی مهلت ارسال آثار را تا دهم خرداد و زمان اعلام نتایج را ۲۰ خردادماه عنوان کرد و افزود: جوایز نفرات اول هر بخش دو میلیون ریال، نفرات دوم یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و نفرات سوم یک میلیون ریال است.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.