مسئول نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان نمین گفت: ساختمان موزه صنایع دستی شهرستان نمین امسال تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد روشنایی‌فرد، مسئول نمایندگی میراث فرهنگی شهرستان نمین صبح امروز در جلسه بررسی پروژه‌های سال ۹۹ نمین گفت: امسال اولویت اصلی در شهرستان با توجه به تاکیدات انجام شده از سوی مدیرکل میراث فرهنگی استان، تکمیل و بهره برداری از پرو‌ژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالا است.

او افزود: بر این اساس طرح‌های مختلف در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اولویت‌بندی شده و براساس پیشرفت فیزیکی هر یک از پروژه‌ها در زمینه تکمیل و بهره‌برداری برخی پروژه‌ها تصمیم‌گیری شد.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نمین از بهره‌برداری از رینگ دوم جاده دسترسی به منطقه نمونه گردشگری فندقلو خبر داد و گفت: هدفگذاری شده تا مسیر برگشت این جاده امسال اجرایی شده و تا پایان سال ۹۹ افتتاح شود.

روشنایی‌فرد بیان کرد: یکی از پرو‌ژه‌هایی که در شهرستان پیشرفت بالای ۸۵ درصدی دارد ساختمان موزه صنایع دستی عنبران است که تا پایان سال تکمیل و بهره برداری می‌شود.

او با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی ساختمان صنایع دستی شهر نمین تصریح کرد: حیاط جنوبی این مجموعه بعد از چندین سال به شکلی مناسب ساماندهی شده و مرمت طبقه بالای این بنا نیز انجام شده است و در نیمه نخست امسال شاهد بهره‌برداری از این پروژه خواهیم بود.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نمین با اشاره به قدمت و شهرت صنایع دستی نمین افزود: تلاش و جدیت بر تقویت تولید و حمایت از فعالان در این عرصه با معرفی هر چه بیشتر صنایع دستی شهرستان است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.