ودیعه گذاران حج تمتع آذر ۸۶، ثبت نام کنند/اعزام بیش از ۳۰۰۰ یزدی به سرزمین وحی

مدیر حج و زیارت استان یزد گفت: ودیعه گذاران حج تمتع تا پایان آذر ماه ۱۳۸۶ با مراجعه به سامانه reserve.haj.ir نسبت به انتخاب و نام نویسی در کاروان‌های حج ۹۹ اقدام کنند.

علی‌اصغر شریفی مدیر حج و زیارت استان یزد در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  از اعزام بیش از سه هزار یزدی به سرزمین وحی خبر داد و گفت: سه هزار و ۵۹۰ نفر از استان یزد در قالب ۲۴ کاروان برای برگزاری مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

او با اشاره به اختصاص ۲۴ کاروان به این استان، افزود: از این تعداد ۱۲ کاروان شامل چهار کاروان ۱۳۵ نفره، هفت کاروان ۱۶۰ نفره، یک کاروان ۱۸۰ نفره به شهرستان یزد، یک کاروان ۱۱۵ نفره به بهاباد، یک کاروان ۱۶۰ نفره به ابرکوه، تفت و مهریز هر کدام یک کاروان ۱۳۵ نفره، بافق دو کاروان ۱۳۵ و ۱۶۰ نفره، میبد سه کاروان ۱۶۰ نفره، اردکان سه کاروان شامل دو کاروان ۱۳۵ و یک کاروان ۱۶۰ نفره اختصاص دارد.

مدیر حج و زیارت استان یزد با اشاره به ثبت‌نام زائران،  ادامه داد: ثبت‌نام به صورت اینترنتی در کاروان‌های حج از ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه در سامانه reserve.haj.ir آغاز شده و ودیعه گذاران حج تمتع تا پایان آذرماه ماه ۱۳۸۶ با مراجعه به این سامانه نسبت به انتخاب و نام نویسی در کاروان‌های حج ۹۹ اقدام کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.