شناسایی ۱۰ نقطه حادثه خیز محور نیشابور- مشهد

بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه جامع آماری سازمان اورژانس کشور و آنالیز حوادث ترافیکی پارسال توسط واحد آمار اورژانس ۱۱۵ نیشابور، ١٠ نقطه حادثه خیز در محور نیشابور- مشهد شناسایی شدند.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مصطفی افشارنیک رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: پارسال در این شهرستان، ۲۵۹ حادثه، ۶۲۰ نفر مصدوم و ۱۶ نفر فوت شده داشته ایم.
 
او افزود: بیشترین آمار مربوط به محدوده خرو است که در پی ۶۰ حادثه ۱۶۹ نفر مصدوم و چهار نفر فوت کردند. همچنین در کیلومتر ۳۵ محدوده چشمه خسرو به دنبال ۳۴ حادثه ۷۸ نفر مصدوم و چهار نفر فوت شده‌اند.
 
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی نیشابور ادامه داد: از دیگر نقاط شناسایی شده می‌توان به محدوده قدمگاه با ۳۵ حادثه و ۹۳ مصدوم و همچنین محدوده روستای باغشن با ۲۶ حادثه و ۵۶ مصدوم و یک فوتی اشاره کرد.
 
افشارنیک بیان کرد: پنجمین و ششمین نقطه شناسایی شده محدوده روستای حاجی آباد با ۲۲ حادثه و ۴۷ مصدوم و محدوده روستای ادگ با ۲۱ حادثه دارای ۴۲ مصدوم و شش فوتی است.
 
او تصریح کرد: هفتمین محل، محدوده دامداری دشت با ۲۰ حادثه و ۴۱ مصدوم، هشتمین محل محدوده روستای بوژمهران با ۱۸ حادثه،۵۰ مصدوم و یک فوتی، نهمین محل محدوده آمادگاه مقداد با ۱۳ حادثه و ۲۴ مصدوم و دهمین محل محدوده روستای علی آباد با ۱۰حادثه و ۲۰ مصدوم می‌باشد.
 
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی نیشابور با بیان اینکه پارسال در این ١٠ نقطه شناسایی شده به دنبال ۲۵۹ حادثه،۶۲۰ نفر مصدوم و ۱۶ نفر فوت شده داشته ایم، تاکید کرد: ٢ پایگاه اورژانس جاده‌ای امام رضا (ع) در کیلومتر ۱۸ و پایگاه اورژانس جاده‌ای چشمه خسرو در کیلومتر ۳۴ و یک دستگاه آمبولانس در شهر درود جهت پوشش امدادی حوادث محور نیشابور-مشهد مستقر می‌باشند و در صورت لزوم بالگرد اورژانس نیز می‌تواند نقش مؤثری در امداد رسانی به مصدومین حوادث در این محور داشته باشد.
 
انتهای پیام//ر.ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار