اورژانس‌های جاده‌ای در حال آماده باش هستند

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: اورژانس‌های جاده‌ای در کنار جاده‌ها برای امداد رسانی هر چه سریع‌تر در صورت وقوع حادثه در آماده باش کامل هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،رحمانی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به حوادث دو روز اخیر گفت: وقوع تصادف زنجیره‌ای در اتوبان پیامبر اعظم (ص) در محدوده خاوران، منجر به مصدومیت ۱۶ تن شده است.

 رحمانی گفت: ۷ مصدوم و یک فوتی در محور سرچم اردبیل، ۵ مصدوم در شهرک باغمیشه تبریز و یک فوتی در محور مرند جلفا رخ داده است که در مجموع منجر به مصدومیت ۲۸ تن و ۲ فوتی شده است.

او افزود: حوادث رانندگی در نزدیکی شهر‌ها اتفاق می‌افتد و به احتمال زیاد به دلیل مشکلات در زمان بندی سفر است که به هنگام برگشت با سبقت غیرمجاز رخ می‌دهد.

رحمانی با اشاره به بارش بارش باران و خیس بودن جاده‌ها گفت: رانندگان باید از توانمندی خودرو‌ها و پایدار بودن در پیچ جاده‌ها اطمینان حاصل کنند چرا که بیش از دو سوم حوادث رانندگی بر اثر خطای انسانی رخ می‌دهد.

او گفت: هم اکنون اورژانس‌های جاده‌ای در کنار جاده‌ها برای امداد رسانی سریع‌تر در صورت وقوع حادثه با توجه به موج بازگشت مسافران در آماده باش کامل هستند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.