معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کمک به سالم سازی فضای رسانه‌ای، صیانت از خدمات نظام و صیانت از مدیران کارآمد ضروری و از جمله وظایف نخبگان، دستگاه‌های حاکمیتی و نظارتی و افراد تاثیرگذار جامعه است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علی زینی وند معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست شورای اطلاع رسانی این استان اظهارداشت: هر رسانه‌ای که در جهت واگرایی و ناامیدی مردم فعالیت می‌کند نه تنها دشمن نظام جمهوری اسلامی بلکه دشمن مردم و مخالف منافع این سرزمین است و باید پاسخ و برخورد لازم را دریافت کند و اعمال حاکمیت شود.

او  ادامه داد: هم‌اینک صدا و سیما و بسیاری از رسانه‌ها، شبکه‌ها و کانال‌های فضای مجازی منصفانه و از روی دلسوزی فعالیت می‌کنند و به‌رغم وجود انتقادات سازنده، این رسانه‌ها را رسانه نظام جمهوری اسلامی ایران می‌دانیم که در راستای حفظ منافع ملی و عزتمندی کشور گام برمی‌دارند و باید تقویت شوند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به مباحث مطرح شده در این نشست پیرامون تهیه مستندی در خصوص ظرفیت‌های استان گفت: ما باید به تناسب ظرفیت‌های موجود هدف گذاری کنیم تا در مدیریت و اجرای این مجموعه با مشکلی مواجه نشویم.

او  بیان کرد: در فضای بروکراتیک غیر شفاف اداری کشور، راه میانبر؛ استفاده از مدیران با دانش است که با دارا بودن انگیزه کاری به منافع ملی و نظام جمهوری اسلامی وابستگی داشته باشند.

زینی‌وند تهیه مستند از مگاپروژه‌های سیستان و بلوچستان از جمله راه‌آهن چابهار- زاهدان، گازرسانی به شهر‌های استان و افزایش ظرفیت بندر شهید بهشتی چابهار را با هدف آشنایی بیشتر مردم با خدمات نظام مورد تاکید قرار داد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار