مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان از پیش بینی۷۱۶۵ واحد مسکونی در تفاهم‌نامه طرح اقدام ملی مسکن در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامحسین خانی مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن، اظهار داشت: ثبت نام در دو مرحله انجام و نتایج مرحله اول مشخص شده است.

او افزود: لیست نهایی واجدان شرایط مورد تایید وزارت راه و شهرسازی به بنیاد مسکن ارائه می‌شود و سپس بنیاد مسکن به متقاضیان مربوط به شهر‌های بالای ۱۰۰ هزار نفر به صورت گروهی و مرحله‌ای پیامک می‌دهد تا به دفاتر پیشخوان دولت شهر مورد تقاضا مراجعه کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان با بیان اینکه به متقاضیان تایید شده در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت نیز به صورت مرحله‌ای پیامک داده می‌شود، گفت: آن‌ها باید به شعب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان مربوطه برای تکمیل پرونده مراجعه کنند.

او تصریح کرد: مرحله سوم ثبت‌نام و تکمیل ظرفیت در صورت نیاز از سوی اداره راه و شهرسازی اعلام خواهد شد و تایید و احراز شرایط و سبز یا قرمز شدن فرم "ج "با وزارت راه و شهرسازی است.

خانی ادامه داد: متقاضیان بعد از تایید شدن از طریق بنیاد مسکن اقدام می‌کنند و البته متقاضیان شهر‌های جدید بهارستان، فولادشهر و شهر مجلسی باید به شرکت‌های عمران مراجعه کنند.

او با اشاره به متقاضیانی که فرم "ج" آن‌ها قرمز شده، اظهار داشت: این دسته از افراد باید از طریق اداره راه و شهرسازی موضوع را پیگیری کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان خاطرنشان کرد: در طرح اقدام ملی مسکن در استان اصفهان ۷ هزار و ۱۶۵ واحد مسکونی در نظر گرفته شده که در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت ۳ هزار و ۸۷۳ واحد بر روی اراضی واگذار شده از طریق اداره کل راه و شهرسازی به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و احداث یک هزار و ۴۸ واحد در اراضی متعلق به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پیش بینی شده است.

او افزود: در شهر‌های بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت نیز مشارکت در احداث ۲ هزار و ۳۵۰ واحد با اداره کل راه و شهرسازی در قالب ۷ شهر که تا کنون اراضی آن تحویل داده نشده و همچنین مشارکت در احداث ۷۰۰ واحد با همکاری شرکت عمران شهر جدید بهارستان انجام شده است.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.