مدیر آموزش وپرورش اندیکا گفت: اهداء ۵۰ بسته غذایی به خانوار‌های نیازمند درطرح کمک‌های مومنانه در این شهرستان صورت گرفت.

غصبان حکمت نژاد مدیر آموزش وپرورش اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: فرهنگیان شهرستان اندیکا با جمع آوری اهداء ۵۰ بسته غذایی به خانوارهای نیازمند در طرح کمک های مومنانه مشارکت نمودند.

او با اشاره به کمک به خانوارهای آسیب دیده از کرونا افزود: فرهنگیان اندیکا از ابتدای شیوع ویروس کرونا دغدغه کمک به خانواده های آسیب دیده از شیوع این ویروس را داشته اند و درطرح کمک های مومنانه مشارکت فعال داشتند.

غضبان حکمت نژاد ضمن تقدیر از فرهنگیان فرهیخته و بسیج فرهنگیان به جهت مشارکت در این طرح بیان داشت: درماه های آینده نیز بسته های غذایی با همکاری فرهنگیان عزیز توزیع خواهند شد.

پیش از این پنج هزار بسته معیشتی غذایی در قالب رزمایش همت جوانان و کمک مومنانه از سوی اداره کل ورزش و جوانان بین نیازمندان توزیع شد و اکنون ۵ هزار بسته معیشتی دیگر توسط این ارگان توزیع خواهد شد.

با گسترش موج شیوع ویروس کرونا در استان، گروه‌های جهادی و مردمی در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب و فرمایش ایشان در خصوص مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به اقشار نیازمند، پای کار آمده‌اند و با تهیه و توزیع اقلام معیشتی سعی در کمک به نیازمندان استان دارند. 

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
واقعا دست مریزاد ،چرا اینقدر زیاد