تولیت آستان مقدس شاهچراغ (ع):

مواد مخدر، عاملی که بزرگترین لطمه‌ها را به جامعه وارد می‌کند

آیت الله دستغیب، مواد مخدر را عاملی دانست که بزرگترین لطمه‌ها را به جامعه وارد می‌کند و همه آحاد جامعه در قبال آن مسئول هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، آیت الله سید علی اصغر دستغیب تولیت آستان مقدس شاهچراغ (ع) در دیدار فرمانده انتظامی استان فارس، مواد مخدر را عاملی دانست که بزرگترین لطمه‌ها را به جامعه وارد می‌کند و اظهار کرد: برخورد با این موضوع به یک تشکیلات بر نمی‌گردد و همه آحاد جامعه در قبال آن مسئول هستند.

او ادامه داد: یکی از مشکلات جامعه ما موضوع مواد مخدر است که نقشه استعماری دشمنان است تا بتوانند از جامعه اسلام به نوعی انتقام گیری کنند.

تولیت آستان مقدس شاهچراغ (ع) ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات پلیس فارس به ویژه در رابطه با مبارزه با مواد مخدر، گفت: کسانی که در مسیر مبارزه با مواد مخدر متحمل سختی‌ها و زحمات فراوانی می‌شوند، در پیشگاه خداوند متعال اجر فراوانی دارند و این کاری بسیار ماندگار است.

تولیت آستان مقدس شاهچراغ (ع) با اشاره به اینکه از خداوند به دلیل وجود نیروی انتظامی سپاسگزاریم، گفت: برخی از این موضوع غافل هستند و شکر این نعمت را به جا نمی‌آورند.

آیت الله سید علی اصغر دستغیب افزود: در مجموع در نظام جمهوری اسلامی ایران شاهد حضور عناصر و انسان‌های صالحی هستیم و امیدواریم که بتوانیم آنچنان که شایسته است دین خود را به امام راحل و شهدا ادا کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار