دارالعباده یزد یکپارچه عزادار صادق آل محمد (ع)

همزمان با ایام سوگواری شهادت امام ششم شیعیان امام جعفر صادق (ع) مردم استان یزد در بیش از هزار مسجد و ۵۰ امامزاده به سوگواری پرداختند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، همزمان با ایام سوگواری شهادت امام ششم شیعیان امام جعفر صادق (ع)، استان یزد در سوگ آن امام همام غرق در عزا و ماتم بود  مردم سوگوار استان در بیش از هزار مسجد و ۵۰ امامزاده استان و اماکن مذهبی به سوگواری پرداختند.

 مراسم سالروز شهادت رئیس مذهب شیعه امام جعفر صادق (ع) در سراسر استان یزد اعم از شهر یزد و شهرستان‌های ابرکوه، اشکذر، اردکان، بافق، بهاباد، تفت، خاتم، میبد و مهریز برگزار شد و مردم مؤمن استان با صادق آل محمد (ص) میثاقی دوباره بستند.

تمام تکایا، امامزادگان و بیش از هزار مسجد شهر یزد با هماهنگی‌های اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ها و تبلیغات اسلامی و استقبال مردم مؤمن استان مراسم ویژه‌ای از شب گذشته و صبح  امروز برگزار شد همچنین عصر امروز این مراسم برگزار و با شام غریبان شهادت امام جعفر صادق (ع) پایان می‌یابد.

شب گذشته نیز مراسم سوگواری در آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) یکی از نوادگان امام جعفر صادق (ع) با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.